تکريم و تقدير از عوامل طرح نور فراجا با همت فعالان مسجد حضرت صديقه الزهرا(س) انجام شد

تکریم و تقدیر از عوامل طرح نور فراجا با همت فعالان مسجد حضرت صدیقه الزهرا(س) انجام شد

تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
سليمي گفت: کانون فرهنگي هنري تخصصي خواهران صديقه الزهرا(س) وابسته به مسجد حضرت زهرا(س) در اقدامي گروهي همراه با امام مسجد براي حمايت از طرح نور فراجا به ميدان آمدند و از نيروهاي انتظامي قدرداني و تکريم کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، حکیمه سلیمی با اشاره به اهمیت حمایت از طرح نور فراجا گفت: عفاف و حجاب مقوله ای مهم و ضروری برای حفظ امنیت و سلامت جامعه است.

 

مدیر کانون تخصصی صدیقه الزهرا(س) افزود: کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران صدیقه الزهرا(س) وابسته به مسجد حضرت زهرا(س) در اقدامی گروهی همراه با امام مسجد برای حمایت از طرح نور فراجا به میدان آمدند و از نیروهای انتظامی قدردانی و تکریم کردند. 

 

 

وی با اشاره به ضرورت همراهی و همگامی تمامی نهادها و مدیران دستگاه های اجرایی برای تحقق مقوله حجاب و عفاف اظهار کرد: حفظ و بقای جامعه وابسته به همراهی تمامی مردم و احساس مسئولیت نسبت به یکدیگر است. 

 

مدیر کانون تخصصی خواهران خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایش رهبرمعظم انقلاب مبنی بر همراهی و همکاری کانون های مساجد با پایگاه های بسیج، طرح تغییر از نیروهای انتظامی با همکاری و همراهی امام مسجد، پایگاه بسیج و کانون تخصصی خواهران مسجد انجام شد.