مدير ستاد کانون هاي مساجد کردستان با دهياران بخش سيروان سنندج ديدار کرد

مدیر ستاد کانون های مساجد کردستان با دهیاران بخش سیروان سنندج دیدار کرد

تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدير و کارشناس ساماندهي ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان کردستان با هدف تسريع در بهره‌مندي کانون‌هاي مساجد از خدمات دولتي با بخشدار و دهياران بخش سيروان سنندج ديدار کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان در این جلسه که با موضوع گسترش فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در روستاهای بخش سیروان برگزار شد، اظهار کرد: نقش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان نگین و قلب تپنده پایگاه اجتماعی مسلمین می‌تواند زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی را با بستر فراهم شده جامعه اسلامی فراهم نماید.

 

بهزاد کیامهر ادامه داد: نباید فراموش کنیم که انقلاب اسلامی در ایران از متن مساجد شکل گرفته و نیز شهدا تربیت شده مساجد هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان اضافه کرد: در کردستان باید محور اقدام، تقریب مذاهب اسلامی، تکریم سرمایه‌های اجتماعی، ارتقا وضعیت معیشت محله محور و گام نهادن در مسیر توسعه زندگی قرآنی باشد و این مهم جز با هم افزایی و تبادل و تعامل آرا در بستر فعالیت‌ها شکل نخواهد گرفت.

 

کیامهر، در ادامه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات کانون‌های مساجد را ارائه و امکانات لازم در راستای ارتقای کیفیت برنامه‌ها را مطرح کرد و خواستار تسریع و بهره‌مندی کانون‌های مساجد از خدمات دولتی شد.