اجراي پويش نصب پرچم فلسطين توسط کانون هاي مساجد استان سمنان

اجرای پویش نصب پرچم فلسطین توسط کانون های مساجد استان سمنان

تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
حقيقت گفت: با هدف حمايت از مردم مظلوم فلسطين پويش نصب پرچم هاي ايران و فليپطين در منازل و مساجد استان سمنان توسط کانون هاي مساجد استان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ «محمد امین حقیقت» ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و غزه، بیان کرد: وظیفه همه مسلمانان و مردم آزاده جهان حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه کانون های مساجد نیز در همین راستا برنامه های مختلفی را از اواسط ماه مبارک رمضان و بویژه روز جهانی قدس داشته است، افزود:  پویش نصب پرچم فلسطین و ایران در سردرب منازل و مساجد سطح شهرها و روستاهای استان با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجرا می باشد.

 

وی با بیان اینکه این پویش با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار می شود، گفت: این پویش با هشتگ #هر_خانه_و_مسجد_یک_خیمه_مقاومت در سطح استان در حال اجرا می باشد.

 

حقیقت گفت: این پویش با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: در این پویش تصاویر ارسالی مردم با هشتگ های حمایت از مردم فلسطین در فضای مجازی منتشر می شود.