اجراي بيش از 350 عنوان برنامه همزمان با دهه کرامت در آستان قدس رضوي

اجرای بیش از 350 عنوان برنامه همزمان با دهه کرامت در آستان قدس رضوی

تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
محمدي از اجراي بيش از 350 عنوان برنامه همزمان با دهه کرامت در آستان قدس رضوي خبر داد و گفت: برخي از اين برنامه ها بيش از يک هزار اقدام بر آن مرتبط است که همه ظرفيت هاي کشوري براي اجرا درنظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، «محمدی» امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور و استان فارس که در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: با استفاده از همه ظرفیت های موجود سعی شده است طراحی مناسبی برای اجرای برنامه ها و مجموعه اقدامات ایام دهه کرامت داشته باشیم.

 

نماینده آستان قدس رضوی در ستاد بزرگداشت دهه کرامت خاطرنشان کرد: بسته های برنامه ای از چندسال قبل برنامه ریزی شده و برخی از این برنامه ها بیش از یک هزار اقدام بر آن مرتبط است که همه ظرفیت ها برای اجرا درنظر گرفته شده است.

وی از اجرای بیش از 350 عنوان برنامه همزمان با دهه کرامت در آستان قدس رضوی خبر داد و گفت: استان فارس یکی از استان های فعال در برگزاری برنامه هایی نظیر زیر سایه سار خورشید است.

محمدی اهدای 20 هزار جلد کتاب به کتابخانه های کشور را ازبرنامه های ایام دهه کرامت آستان قدس رضوی برشمرد و تاکید کرد: همزمان با ششم ذسقعده نیز برنامه های ویژه روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

نماینده آستان قدس رضوی در ستاد بزرگداشت دهه کرامت همچنین گفت: در بحث محتوایی نیز در دبیرخانه دائمی دهه کرامت با توصیه بزرگان پیرامون موضوع امامت تمرکز شده است و کار عمیق علمی را با استفاده از احادیث حضرت امام رضا (ع) سرمشق قرار داده ایم چرا که بیشترین احادیث حضرت در حوزه امامت بوده است.