کسب رتبه برتر رواق سرود کانون هاي مساجد کشور توسط کانون فرهنگي هنري غدير يزد

کسب رتبه برتر رواق سرود کانون های مساجد کشور توسط کانون فرهنگی هنری غدیر یزد

تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
گروه سرود فجر جاويد کانون فرهنگي هنري غدير يزد توانست براي چهارمين سال متوالي رتبه برتر رواق سرود کانون هاي مساجد کشور را به خود اختصاص دهد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد در یزد، گروه سرود فجر جاوید کانون فرهنگی هنری غدیر یزد توانست برای چهارمین سال متوالی رتبه برتر رواق سرود کانون های مساجد کشور را به خود اختصاص دهد.

در لوحی از سوی کمال خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از این کانون تجلیل شده است که متن آن به شرح زیر است:

تردیدی نیست که تمامی مدیران و اعضای جهادی و خدوم کانون هاای فرهنگی هنری مساجد کشور که برای رشد و تربیت فرزندان این مرز و بودم با جد و جهد، توان خود را به کار گرفته اند تداوم بخش جریان اصیل تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی ایران هستند.

تلاش در مسیر احیای مساجد طراز اسلامی و رونق و آبادانی مساجد به واسطه حضور حیات بخش کودکان و نوجوانان، مجاهدت عظیمی است که جنابعالی و همراهان مجاهدان، بحمدالله از این موهبت برخوردار شده اید.

خدا را شاکریم به برکت جدیت، تدبیر و تلاش های ارزشمند امام جماعت، مدیریت و اعضای بسیار گرانقدر کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد بلوری زاده استان یزد، شهرستان یزد بر اساس نظر هیئت محترم داوران در رواق سرود موفق به کسب رتبه برتر شده است.

بدین اعتبار بر خود وظیفه می دانم از تمامی ارکان مسجد به ویژه امام جماعت محترم، هیئت امنای بزرگوار و همچنین جوانان و نوجوانان عزیزی که خانه های خدا را مرکزی برای خدمت به عرصه فرهنگ و هنر ایران اسلامی قرار داده اند نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.