برگزاري نشست برنامه ريزي دهه کرامت در استان ايلام

برگزاری نشست برنامه ریزی دهه کرامت در استان ایلام

تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نشست برنامه ريزي دهه کرامت با حضور دستگاههاي عضو در ايلام برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در این نشست که امروز (نهم اردیبهشت ) در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام برگزار شد با گرامیداشت فرا رسیدن ایام دهه کرامت به تشریح برنامه های این دهه پرداخت  .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد و دبیر ستاد دهه کرامت استان ایلام، با بیان اینکه این برنامه از 21 اردیبهشت لغایت 31 اردیبهشت در استان برگزار می شوند افزود : ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه با انگیزه و عواطف مذهبی و فرهنگ سازی برای تعظیم شعائر الهی در دهه کرامت از رویکردهای محوری اجرای برنامه ها در استان خواهد بود.

 

وی ، استفاده از ظرفیت نخبگان، تبیین ارزش‌های معنوی، نشر فرهنگ رضوی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را از دیگر اهداف برگزاری برنامه های دهه کرامت عنوان کرد و گفت: مردمی کردن جشن های دهه کرامت از دیگر رویکرد های اجرای برنامه های این دهه در استان است که در این زمینه نیز برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است .

 

حجت الاسلام چراغی پور، بیان کرد : در همین راستا تمامی مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سراسر استان نیز آماده برگزاری جشن های این دهه در استان خواهند بود .

 

دبیر ستاد دهه کرامت استان ایلام، در ادامه خواستار ایجاد یکپارچگی و هماهنگی میان دستگاهای عضو ستاد دهه کرامت در جهت تحقق اهداف و برنامه های این دهه شد.