تجليل از جوانان عضو کانون هاي فرهنگي هنري مساجد همدان در جشنواره جوان برتر همدان

تجلیل از جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان در جشنواره جوان برتر همدان

تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
با حضور استاندار و جمعي از مسئولان استاني از جوانان برتر استان همدان در قالب جشنواره جوانان برتر ايران زمين با عنوان "جوان ايراني، پرچمدار پيشرفت" تجليل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی  ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان، با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی از 30 جوان برتر استان همدان در ده حوزه مختلف در قالب جشنواره جوانان برتر ایران زمین با عنوان "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" تجلیل بعمل آمد.

 

جشنواره "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت"  با هدف زمينـه‌سازي بـراي توسعه ارزشهاي متعالي و روحيـه فداكاري و ايثار، خلاقيت، افزايش نشاط اجتماعي و اميد به آينده، تقويت ايمان، روحيه خودباوري و اعتماد به نفس ملي، ايجاد زمينه‌هاي مشاركت در محور‌هاي فرهنگي، علمي، اجتماعي و اقتصادي، حمايت از فعاليت‌هاي هويت‌آفرين، تقويت روحيه تحقيق، ابداع و ابتكار، الگو سازي منـاسب، شناسـايي و ارزش‌نهادن به انديشه‌هاي سازنده جوانان ايـران اسلامي برگزارشد.

 

 این جشنواره در 10 سرفصل برگزار و 189 نفر در استان همدان آثار و مدارک خود را به جشنواره ارسال کردند و در نهایت داوری نفرات زیر نظر 64  داور در تهران صورت گرفت و 30 نفر برتر انتخاب شدند.

 

در این مراسم از 4 نفر از جوانان فعال عضو کانونهای فرهنگی هنری مساجد همدان،  محمد داوریان از کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج)،   مهدی برنده، عضو کانون فرهنگی هنری مهدیه  در حوزه قرآن و خادم اهل بیت (ع)  و اسماعیل اسدی عضو کانون منتظراان نور  و حمید رضا نظریئ حاتم  عضو کانون منتظران نوردر بخش موسیقی  تجلیل شدند.