مدير ستاد مساجد لرستان به عنوان عضو قرارگاه مساجد لرستان منصوب شد

مدیر ستاد مساجد لرستان به عنوان عضو قرارگاه مساجد لرستان منصوب شد

تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
در حکمي از جانب نماينده ولي فقيه در استان لرستان، مديرستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد لرستان به عنوان عضو قرارگاه استاني رسيدگي به امور مساجد استان لرستان انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، طی حکمی از جانب حجت الاسلام و المسلمیمن احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، « محمد چگنی نژاد» به عنوان عضو قرارگاه استانی مساجد استان لرستان به مدت 2 سال معرفی شد.

 

در بخشی از این حکم آمده است: مساجد در گام دوم انقلاب اسلامی نقش بنیادینی برای اجرایی سازی سند مهندسی فرهنگی، تامین سلامت معنوی جامعه و بصیرت بخشی در حوزه سیاسی خواهند داشت و در جایگاه اصیل ترین هسته های مردمی و محله محور، علاوه بر انسجام به خدمات اجتماعی و پشتیبانی از محرومان، امنیت سخت و نرم این نظام مقدس را تضمین خواهند نمود.

 

در ادامه این حکم آمده است: این مهم مستلزم اعمال نگاه هدایتی، حمایت و نظارتی از خاستگاه ولی فقیه و حاکمیت اسلامی از یک سو و حضور با نشاط شوق انگیز و موثر مردم شریف و جوانان مومن و انقلابی، به عنوان متولیان اصلی اداره و پشتیبانی شبکه نورانی مساجد است که به تدابیر ائمه محترم جماعت، به عنوان مدیر طبیعی عینیت می بخشد و دستیابی به قله مسجد طراز اسلامی را محقق می نماید.

 

در این حکم آمده است: بدین وسیله نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه های فرهنگی، به موجب این حکم به عنوان عضو قرارگاه استانی مساجد استان لرستان به مدت 2 سال منصوب می شوید.

 

در ادامه این حکم آمده است: انتظار می رود با رعایت راهبردهای ابلاغی قرارگاه ملی مسجد که به پیوست خواهد آمد و بهره مندی از برکات خرد جمعی در رشد و شکوفایی و احیاءکار کردهای متعالی مساجد استان لرستان موفق و موید باشید.