دهه کرامت با رويکرد افزايش معرفت مردم به اهل بيت (ع)

دهه کرامت با رویکرد افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)

تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصريح کرد: در دهه کرامت بايد معرفت مردم به اهل بيت(ع) افزايش پيدا کند، اين موضوع رمز زيارت مطلوب است.
 

ه به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، آیت الله سیدمحمد سعیدی امروز در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) در حال برگزاری است، گفت: برنامه‌های دهه کرامت امسال با رشد کمی و کیفی بیش‌تری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای دهه کرامت باید اصلاح خانواده‌ها باشد، گفت: در دهه کرامت اقدامات مبلغین، نیروهای انتظامی و رسانه‌ها بسیار اثرگذار است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه دهه کرامت امسال ویژه است، عنوان کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده و بازتاب این اتفاقات یک اقدام الهی است. امروز در دانشگاه‌های خاص آمریکا شاهد اتفاقاتی هستیم که سابقه نداشته است و این به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه دشمن از راه‌های مختلف تلاش می‌کند به این نظام آسیب وارد کند، تصریح کرد: ما نیز باید از فرصت‌هایی مانند دهه کرامت استفاده کنیم تا این آسیب‌ها کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای برهم ریختن انسجام جامعه به عرصه عفاف و حجاب ورود پیدا کرده است، یادآور شد: در این جریان مهم باید همه از نیروی انتظامی پشتیبانی کنیم.

وی با بیان به اینکه در دهه کرامت باید حق حریم‌داری اعتاب مقدسه رعایت شود، گفت: باید مراقب انصاف، ساخت و سازها، عفاف و حجاب و ... در جوار کریمه اهل بیت(ع) باشیم.

آیت الله سعیدی افزود: در دهه کرامت باید معرفت مردم به اهل بیت(ع) افزایش پیدا کند، این موضوع رمز زیارت مطلوب و بهای رسیدن به بهشت است.