تکريم و دلجويي از عباس عباسي از جانبازان محله مسجد چهارصددستگاه کرج

تکریم و دلجویی از عباس عباسی از جانبازان محله مسجد چهارصددستگاه کرج

تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
عيادت و دلجويي از خانواده شهيد عباس عباسي از جانبازان گرانقدر و ارزشمند دوران دفاع مقدس با همت و همراهي امام مسجد و جمعي از فعالان کانون فرهني هنري شهيد مصطفي حسيني برپا شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، محمدمهدی زارع با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: یکی از برنامه های منسجم و پیوسته مسجد جامع چهارصددستگاه کرج توجه به خانواده ایثارگران است.

 

مسئول کانون شهید سیدمصطفی حسینی مسجد جامع چهارصددستگاه افزود: عیادت و دلجویی از خانواده شهید عباس عباسی از جانبازان گرانقدر و ارزشمند دوران دفاع مقدس با همت و همراهی امام مسجد و جمعی از فعالان کانون فرهنی هنری شهید مصطفی حسینی برپا شد.

 

وی با اشاره به اهمیت حفظ کرامت ایثارگران بیان کرد: خانواده شهداء و ایثارگران با از خودگذشتگی و ایثار خود در عرصه دفاع مقدس، امنیت و دفاع از حرم همواره الگوی شاخصی برای نوجوانان و جوانان هستند.

 

براساس این گزارش، اجرای طرح ملاقات از خانواده های ایثارگران و تکریم خانواده های آنان از جمله برنامه های هفتگی و ثابت کانون های فرهنگی هنری مساجد است که با همراهی جمع های فعال کانون مسجد انجام می شود.