سيستان و بلوچستان در دهه کرامت امسال نمونه شود

سیستان و بلوچستان در دهه کرامت امسال نمونه شود

تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سيستان و بلوچستان گفت: اميدوارم امسال دهه کرامت خوبي داشته و در بين ديگر استان ها، سيستان و بلوچستان استان نمونه شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان؛علی سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در ستاد بزرگداشت دهه کرامت سیستان و بلوچستان بیان داشت: برنامه های دوستان را شنیدیم ، اگر دوستان برنامه های خودشان را به دبیرخانه دهه کرامت استان ارسال کنند ممنون خواهیم شد زیرا که اجرای این برنامه ها به ستاد دهه کرامت کشور گزارش می شود. این همه برنامه های خوب و زیبا دارید حیف است که در سطح کشور انعکاس پیدا نکند.


وی به نگاه معرفتی در دهه کرامت اشاره کرد و افزود: شادی در دهه کرامت خوب است اما بعد معرفتی آن مهم است که بدانیم برای چه چیز شادی می کنیم و این دهه مخصوص چه بزرگوارانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: یک نگرانی در مورد برنامه های خوب شما و حتی برنامه های خودمان در دهه کرامت دارم و آن این است که مخاطب برنامه‌های ما یک قشر خاص دختر محجبه هستند. این خوب است اما برای دختران کم حجاب و بی حجاب برنامه نداریم.

سرگزی تصریح کرد: روی قضیه دختران بدحجاب فکر کنیم و اجازه ندهیم دشمن به دختران ما چشم داشته باشد زیرا که اگر در این قضیه شل بیایم سفت خواهیم خورد.

وی به برگزاری جشن های دهه کرامت به صورت مردمی تاکید کرد و افزود: هر چقدر برنامه های دهه کرامت مردمی باشد، بهتر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: امیدوارم امسال دهه کرامت خوبی داشته باشیم و استان نمونه باشیم.

وی به نشست خودش با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه در قم اشاره کرد و افزود: در این نشست برنامه‌های خوبی مطرح شد اما آنها به تعهدات خودشان عمل نکردند که یکی از این برنامه ها راه اندازی کارگاه عفاف و حجاب بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: قرار شد یکسری اقلام را تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیه به صورت رایگان برای توزیع در مناطق محروم در اختیار استان قرار دهد که به این تعهد خودشان عمل نکردند.