نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت در يزد برگزار شد

نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت در یزد برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان يزد در محل ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، نشست کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان یزد در محل ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد.

 

محسن رستگاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این نشست گفت: دهه کرامت امسال از ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز می شود و تا پایان ماه ادامه دارد و برنامه‌ها در طی این روزها عملیاتی می شود، البته بسیاری از برنامه ها در طول سال تمهیدات آن دیده و یا برگزار شده اند و فقط اختتامیه و یا افتتاحیه آن در دهه کرامت برگزار می‌شود

 

وی افزود: بیست و یکم اردیبهشت سالروز ولادت حضرت معصومه(س)، ۲۵ اردیبهشت روز بزرگداشت امامزادگان، بیست و ششم اردیبهشت روز بزرگداشت احمد بن موسی(ع) و سی و یکم اردیبهشت سالروز ولادت حضرت رضا(ع) است که در این دهه برنامه های ویژه ای توسط مساجد و هیات ها در استان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با اشاره به ویژگی های حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) بیان کرد: درخواست ما از مجموعه های مسجدی، فرهنگی، مردمی، رسانه ای و غیرحاکمیتی این است که از برنامه های تبلیغی و فرهنگی در معرفی شخصیت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) غفلت نکنند.

 

رستگاری گفت: امروز دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا نهاد خانواده تضعیف شود؛ دهه کرامت بهترین فرصت برای ابراز ارادات نسبت به الگوهایی همانند حضرت معصومه کریمه اهل بیت(ع) است.

 

در ادامه این مراسم نیز اعضای کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه کرامت برنامه های خود را در این زمینه ارائه کردند.