کادرسازي در مسجد مهم ترين هدف طرح «صعود» در مازندران است

کادرسازی در مسجد مهم ترین هدف طرح «صعود» در مازندران است

تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
حجت الاسلام ترابيان اظهار کرد: کادرسازي در مسجد اولين و مهم ترين هدف طرح «صعود» در مازندران است به ويژه پرورش نيروي نوجوان ارزشي که در مساجد تاثيرگذار باشند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: حجت الاسلام «محمد ترابیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در جلسه هیئت اندیشه ورز قرارگاه شهید آوینی با عنوان طرح «صعود» اظهار کرد: طرح جامعی نوشته شد که برای استان مازندران مفید است و یک طرح تربیتی و کادرساز است.

 

وی با اشاره به اینکه قرارگاه شهید آوینی بر اساس طرح بنیادین و جریان ساز است، افزود: کانون های مساجد و موسسات می توانند، طرح های خود را به قرارگاه شهید آوینی بدهند و در سال جاری پنج طرح داده شد که سه مورد آن مربوط به مساجد است.

 

حجت الاسلام ترابیان بیان کرد: در قرارگاه شهید آوینی که طرحی با عنوان طرح «صعود» از استان مازندران نوشته شد و انتظار داریم از کانون های فرهنگی هنری که با جریان سازی در استان، یاری رسان ما باشند.

وی ابراز کرد: کادرسازی اولین و مهم ترین هدف طرح «صعود» از استان مازندران در مسجد است و یک جریانی ایجاد کند و به ویژه نیروهای نوجوان ارزشی، خوب، متعهد و متخصصی را پرورش می دهد.

 

حجت الاسلام ترابیان گفت: با اجرایی کردن طرح «صعود» در دیار علویان، نیروی خوبی پرورش می یابند و برای مسجد تاثیرگذار و مثمر هستند.

 

وی بیان کرد: کلاس های طرح «صعود» در دو سطح تخصصی و عمومی و در رشته های قرآن و عترت، کتاب و کتابخوانی، کارآفرینی، سواد رسانه ای، سرود، بی نهایت شو (اردو)، تئاتر، داستان نویسی، طراحی پوستر، موبایل گرافی، خبرنگاری و تدوین برگزار می شود.