رويداد توانمندسازي مربيان تربيتي « در مسير» در زاهدان برگزار شد

رویداد توانمندسازی مربیان تربیتی « در مسیر» در زاهدان برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
رويداد توانمندسازي مربيان «در مسير» بر مدار تربيت نوجوان پيشران ويژه مديران، مربيان و فعالين تربيتي و قرآني کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد در زاهدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان رویداد توانمندسازی مربیان “در مسیر” بر مدار تربیت نوجوان پیشران ویژه مدیران، مربیان و فعالین تربیتی و قرآنی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در قالب طرح “شهید اسداللهی” در حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان برگزار شد.

در این گردهمایی حجت‌الاسلام وهاب پیشه‌ور، مدیر ستاد کانون های فرهنگی مساجد استان سیستان وبلوچستان با بیان اینکه رسالت محوری انبیا تربیت بوده است اظهار داشت: در مسائل تربیتی باید با محور خودشناسی، خداشناسی و نسبت خود با هستی حرکت کنیم تا به هدف از خلقت برسیم.

وی با بیان اینکه تربیت قابل سنجش نیست گفت: تربیت مانند گردی است که روی هر موضوعی پاشیده می شود تا بستری برای رشد فراهم شود.

پیشه ور با بیان به اینکه چالش بزرگ جهان ساخت انسان است افزود: ما در فهم چارچوب تربیت خیلی عقب هستیم. به گفته استاد صفایی حائری، اگر در هرکس سه ویژگی شخصیت، حریت و تفکر شکل نگیرد، عاقبت بخیری در او متزلزل است.