بازديد مديرکل ارشاد اسلامي خراسان شمالي از کانون محبان الزهرا(س)

بازدید مدیرکل ارشاد اسلامی خراسان شمالی از کانون محبان الزهرا(س)

تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدير کانون محبان الزهرا سلام الله عليها اسفراين عصر سه شنبه 11 ارديبهشت ميزبان مدير کل ارشاد اسلامي خرااسن شمالي بود و در نشستي صميمانه بخشي از فعاليت هاي آن را ارئه کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ دکتر «تقی صادقی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان،  به کانون محبان الزهرا سلام الله علیها  اسفراین  رفت و ضمن بازدید از این کانون در جریان فعالیت های آن قرار گرفت.

 

وی برای رونق بیشتر اتفاق های مسجدی ابراز امیدواری و اعلام حمایت کرد و در این باره فعالیت های قرآنی و کتابخانه ای و تلاش آن برای تشکیل و تربیت نوجوانان در گروه سرود مسجد، را ارزشمند خواند.

 

«غلامحسن امیری»، مدیر این کانون نیز در بازدید فوق کلیاتی از اقدامات انجام شده توسط فعالان از جمله شناسایی و تحت پوشش قرار دادن خانواده های نیازمند، تشکیل هیئت هفتگی و  حضور نوجوانان و جوانان، برگزاری حلقه های معرفتی و بصیرت افزایی، برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی در مدارس دخترانه و پسرانه و ... را عنوان کرد.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا سلام الله علیها در دوره های مختلف برگزاری رویداد ملی فهما و نیز  بچه های مسجد در رواق رسانه و همچنین "مسجد،  کانون نشاط"، حائز رتبه برتر و شایسته تقدیر در میان کانون های کشور معرفی شد.

 

پایان/