مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم از 800 معلم تقدير کردند

مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم از 800 معلم تقدیر کردند

تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با حضور در بيش از 150 مدرسه ضمن تکريم مقام معلم با اهداي لوح تقدير و هديه متبرک به 800 تن از معلمان و دبيران، نسبت به اعلام برنامه هاي اوقات فراغت کانون در مدارس اقدام کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان قم، مديرکل تبلیغات اسلامي و مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم به مناسبت روز معلم با اهداء لوح تقدير به مديران و معلمان مدارس مسجد محور، از ايشان تقدير کردند.

 

مديران کانون هاي مساجد استان قم در بيش از 150 مدرسه با اهداي این لوح تقدير به معلمان، ضمن تکريم مقام معلم، نسبت به اعلام برنامه هاي اوقات فراغت کانون در مدارس اقدام می کنند.

 

در متن این لوح سپاس که توسط 150 کانون به 800 تن از معلمان اهدا گردید، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پيامبر مکرم اسلام(صلي الله عليه و آله و سلم) :
« اِنّی بُعثتُ مُعلِّماً
من معلم برانگیخته شدم ... »
مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) :
در حقیقت معلّمین، افسران سپاه پیشرفت کشورند؛ چون آموزش و پرورش وسیله پیشرفت کشور است. معلّمین عزیز ما در حقیقت -به معنای واقعی کلمه، نه به عنوان تعارف- افسران سپاه پیشرفت این کشور هستند.

معلم عزیز و استاد گرامی؛
قدم نهادن در سنگر تعلیم و تربیت، علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد و ایثار، قدم هایی محکم و استوار، بصیرتی دین مدار و پرعیار می طلبد. توانمندی های متعهدانه و مسئولانه جنابعالی سوابقی را رقم زده است که گویای شایستگی¬های لازم برای انتخاب در این عرصه می باشد. از زحمات و تلاش های خالصانه شما در انجام مطلوب وظیفه سنگین خویش در این سنگر مقدس، همچنین در راستای همکاری های جنابعالی در پیوند مسجد و مدرسه صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.

رحمت ذات الهی همواره شامل حالتان، چراغ نورانی تجربه، گرما بخش زندگیتان و موفقیت روز افزون قرین لحظه های نابتان باد.