ارائه خدمات تفريحي و آموزشي از سوي شوراي شهر اسلام شهر به کانون ها در طرح اوقات فراغت

ارائه خدمات تفریحی و آموزشی از سوی شورای شهر اسلام شهر به کانون ها در طرح اوقات فراغت

تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نشست هم انديشي و هم افزايي با موضوع اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان با ارائه خدمات تفريحي و آموزشي از سوي شوراي شهر اسلام شهر به کانون ها در طرح اوقات فراغت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست هم اندیشی و هم افزایی با موضوع اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان با حضور حجت الاسلام علی ترکمن، رئیس شورای شهر اسلام شهر، مرتضی حسن زاده، مدیر پهنه غرب و جنوب غرب استان تهران و مهدی لطیفی از مدیران ستادی کانون های مساجد استان برگزار شد.

این نشست با موضوع برنامه ریزی، سیاستگذاری و ساماندهی فعالیت های موثر در اوقات فراغت نوجوانان و جوانان کانون های فرهنگی هنری و همچنین ارتقای مهارت های فردی و گروهی نوجوانان در فصل تابستان برگزار شد.

ابلاغ سیاست های ستاد کانون های مساجد استان تهران در خصوص اوقات فراغت و بهبود کیفیت فعالیت های آموزشی و تفریحی در تابستان جهت جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به کانون ها از جمله مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.

ارائه خدمات سطح شهر از جمله خدمات رفاهی تفریحی مانند زمین های فوتبال، استخر و باشگاه های ورزشی و خدمات فرهنگی هنری مانند بلیط سینما و بازدید های فرهنگی و دیگر خدمات شهری به اعضای کانون ها نیز از سوی رئیس شورای شهر اسلام شهر بیان شد.

پایان پیام/