شهرستان هاي 12گانه چهارمحال و بختياري ميزبان خادمان حرم مطهر رضوي خواهند بود

شهرستان های 12گانه چهارمحال و بختیاری میزبان خادمان حرم مطهر رضوی خواهند بود

تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
در برگزاري ويژه برنامه هاي بزرگداشت دهه کرامت، شهرستان هاي 12گانه چهارمحال و بختياري ميزبان خادمان حرم مطهر رضوي خواهند بود

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، دومین جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان چهارمحال وبختیاری در سال1403 به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید. 

 


پیام احمدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست بر استفاده از همه ظرفیت های استان در اجرای ویژه برنامه های دهه کرامت تاکید کرد.

 

وی افزود: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در استان، اهتزاز پرچم منقش به نام مبارک امام رضا (علیه السلام) در گلزار مطهر شهدای گمنام شهرکرد است که با حضور خدام حرم مطهر رضوی و با همکاری شهرداری شهرکرد برگزار خواهد شد.

 

احمدی افزود: برنامه حضور خدام حرم مطهر رضوی از روز بیست و پنجم اردیبهشت ماه1403 خواهد بود وتا 31اردیبهشت ماه 1403 اعضای کاروان «زیرسایه خورشید» میهمان مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری خواهند بود.

 


گفتنی است، فاصله زمانی اول تا یازدهم ذی‏القعده در تقویم هجری قمری، همزمان با ایام میلاد با سعادت کریمه اهلبیت، حضرت فاطمه ‏معصومه (سلام‏ الله علیها) و هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ا‏بن ‏موسی ‏الرضا (علیه السلام) و بزرگداشت مقام حضرت احمد ابن‏ موسی، شاهچراغ (علیه ‏السلام) به عنوان دهه ‏کرامت نامگذاری شده است و غبارروبی و عطرافشانی، اهدای گل و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار مطهر شهدا، عیادت از بیماران در بیمارستان های استان و شرکت در جشن های مردمی مساجد از برنامه های محوری کاروان «زیرسایه خورشید» دراستان چهارمحال و بختیاری خواهد بود.