ايده ها و اقدامات هنرمندانه به مناسبت هفته معلم اجرايي مي شود

ایده ها و اقدامات هنرمندانه به مناسبت هفته معلم اجرایی می شود

تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي گفت: همزمان با هفته معلم، ايده ها و اقدامات هنرمندانه و خلاقانه‌ي رسانه اي، اجرايي مي شود.

به گزارش روابط عمومي ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزي، مرتضي انقاني اظهار کرد: به مناسبت هفته گراميداشت مقام معلم پويش قدرداني از معلم در بين مديران و اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي با هدف احترام به معلم برگزار مي شود.

وي با بيان اينکه معلم واژه و نقش بي بديل و يکي از موثرترين افراد در حال و آينده زندگي انسانها است، از اينرو به جهت ارج نهادن به اين نقش در جامعه و خانواده ضروريست در گراميداشت هفته معلم ايده ها و اقدامات هنرمندانه و خلاقانه‌ي رسانه اي، اجرايي شود.

انقاني ادامه داد: مديران و اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي مي توانند ايده هاي رسانه اي و ميداني خود را با محوريت قدرداني و تشکر خلاقانه، ارتقا و افزايش جايگاه و منزلت معلم در جامعه و پيشنهادات ويژه در راستاي تکريم معلمان عزيز به اين ستاد ارسال کنند.

وي با اشاره به تکريم معلم همکار با کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در هفته گراميداشت مقام معلم گفت: به منظور تجليل از خدمات معلمان در مساجد، در اين هفته از معلماني که مدير کانون فرهنگي هنري مسجد هم هستند با اهداي لوح و هدايايي تقدير مي شود.

مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي افزود: حضور معلمان در کانون ها فرصت مغتنمي براي افزايش بهره تربيتي در بين نوجوانان و جوانان در بستر مساجد است.