عطر کرامت در آذربايجان غربي؛ بيش از ۱۰۰ برنامه در مساجد استان برگزار مي‌شود

عطر کرامت در آذربایجان غربی؛ بیش از ۱۰۰ برنامه در مساجد استان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
به مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) بيش از ۱۰۰ برنامه فرهنگي، هنري و مذهبي در مساجد استان آذربايجان غربي برگزار مي‌شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی ؛«محسن رضایی»، مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان آذربایجان غربی، با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت در این استان، گفت: برگزاری جشن‌های مادران و دختران، مسجد محله کرامت، مسابقه کتابخوانی، تولید و اجرای برنامه‌های هنری، طرح مسجد پایگاه قرآنی و طرح شنبه‌های کتاب و تولید کتاب صوتی از جمله این برنامه‌ها است.

 

وی با بیان اینکه ویژه برنامه پیوند «مسجد و مدرسه» نیز در این ایام برگزار می‌شود، افزود: در این برنامه امام جماعت و معتمدین مسجد با حضور در نزدیک‌ترین مدرسه دخترانه از دانش‌آموزان دختر تجلیل می‌کنند.

 

رضایی ادامه داد: در دهه کرامت هر روز به نام و یاد یکی از ائمه معصومین (ع) مزین شده و برنامه‌های مختلفی در مساجد استان برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: دهه کرامت از اول ذی‌القعده مصادف با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و تا یازدهم این ماه که سالروز ولادت امام رضا (ع) است، ادامه خواهد داشت.