برگزاري مراسم تقدير از معلمان مسجد محور توسط کانون هاي فرهنگي هنري استان قم

برگزاری مراسم تقدیر از معلمان مسجد محور توسط کانون های فرهنگی هنری استان قم

تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
مديران و کادر نوجوان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با حضور در مدارس و با هدف تقويت اجراي طرح پيوند مسجد و مدرسه، از مديران و معلمان مسجد محور تقدير کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، مديران و کادر نوجوان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با حضور در مدارس و با هدف تقويت اجراي طرح پيوند مسجد و مدرسه، از مديران و معلمان مسجد محور تقدير کردند.

 

به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم، مدير کانون فرهنگي هنري پیروان ولایت به همراه امام جماعت مسجد امام سجاد علیه السلام با حضور در مدرسه شهید قریشی و با هدف تقويت اجراي طرح پيوند مسجد و مدرسه، از مدير و معلمان این مدرسه تقدیر و تشکر کردند.

 

مدیر و کادر نوجوان کانون فرهنگی هنری سفیران حضرت معصومه(س) در معیّت امام جماعت مسجد فاطمه زهرا (س) با حضور در مدرسه شهید قاسمیان بلوار یادگار امام (ره) قم با تقدیم تقدیرنامه و هدیه متبرک از معلمین و فرهنگیان مدرسه تجلیل کردند.

 

مراسم بزرگداشت روز معلم و تقدیر و تشکر از معلمین تلاشگر و کوشای دو مدرسه پژوهش و امام حسن مجتبی علیه‌السلام به همت مدیر و کادر کانون فرهنگی هنری کربلا مسجد حضرت سید الشهدا (ع) قم برگزار شد.

 

تقدیر و تشکر و اعطای لوح تقدیر به همراه سنگ متبرک حرم امیرالمومنین امام علی(ع) به مدیر ، معاون و معلمین مدرسه شهدای کامکار به مناسبت روز معلم توسط مدیر و کادر کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) انجام شد.