اجراي طرح پيوند صادق با همت کانون صراط حق

اجرای طرح پیوند صادق با همت کانون صراط حق

تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام و مدير مسجد اميرالمومنين(ع) واقع در اوقافي هاي کرج از برپايي طرح پويش صادق با همت کانون فرهنگي هنري صراط حق خبر داد و گفت: اين طرح با محوريت دانش آموزان برپا شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، حجت الاسلام رضا مدیر دهقان با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و نام حضرت امام صادق(ع) گفت: حضرت جعفربن محمدصادق(ع) رئیس مکتب تشیع است که در عرصه علم و تربیت دانشمندان نخبگان همواره در دوران حیات و امامت خود نام آوازه بودند. 

 

 امام و مدير مسجد اميرالمومنين(ع) واقع در اوقافي هاي کرج از برپايي طرح پیوند صادق با همت کانون فرهنگي هنري صراط حق خبر داد و گفت: اين طرح با محوريت دانش آموزان برپا شد. 

 

 

به گفته وی، توجه به مناسبت های سال به ویژه اعیاد و شهادت ها یکی از محورهای اثرگذار به منظور کار فرهنگی و تعالی رشد معرفتی در میان دانش آموزان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صراط حق تصریح کرد: هم افزایی و هم اندیشی امام مسجد و فعالان مسجدی در تقویت و رشد انگاره های دینی موثر است.

 

 

حجت الاسلام مدیر دهقان خاطرنشان کرد: برپایی دسته های سینه زنی در قالب گروه های دانش آموزی با حضور نوجوانان از محورهای اجرایی در قالب طرح پویش صادق است. 

 

 

ارتباط دو گانه مسجد و مدرسه از جمله مهمترین تعاریف و شاخص های طرح اجرایی پیوند صادق است که در سال جاری با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا شد.