برگزاري مسابقه فرهنگي کرامت آسماني در کانون هاي مساجد ايجرود

برگزاری مسابقه فرهنگی کرامت آسمانی در کانون های مساجد ایجرود

تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
پيشکاري از برگزاري مسابقه فرهنگي کرامت آسماني به مناسبت دهه کرامت در بين کانون‌هاي مساجد ايجرود خبر داد و گفت: جشن‌هاي دهه کرامت با مشارکت کانون هاي مساجد اين شهرستان اجرا مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، احسان پیشکاری، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: از ۲۱ ازدیبهشت ماه مصادف با سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) تا ۳۱ اردیبهشت ماه سالروز میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

 

وی با یادآوری اینکه محوریت جشن‌های دهه کرامت مردمی و در راستای افزایش نشاط اجتماعی اعلام شده است، گفت: در تلاش هستیم تا برنامه های دهه کرامت با محوریت کانون های مساجد این شهرستان اجرا شود.

 

پیشکاری تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ایجرود را هشت باب کانون با ۱۰۵ عضو اعلام رکد و گفت: نشست های فرهنگی با محوریت خانواده با ایمان، جهاد تبیین و معرفت افزایی با سخنرانی حجت الاسلام جعفری منتخب مردم زنجان در خبرگان رهبری در دهه کرامت برگزار خواهد شد.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود ادامه داد: با همکاری اداره ثبت احوال این شهرستان به خانواده هایی که نام فرزندان خود را رضا و معصومه نامگذاری کرده اند نیز جوایزی اهداء خواهد شد.

 

به گفته وی، به همت کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان ایجرود مراسم جشن دهه کرامت در مساجد این شهرستان و به همت بچه های مسجدی برگزار خواهد شد.

 

پیشکاری با تاکید براینکه دهه کرامت فرصتی برای ایجاد پیوند مستحکم جوانان و نوجوانان با قرآن، ائمه اطهار (ع) و تبیین فرهنگ قرآنی است، ادامه داد: توجه به اهل بیت (ع) و شناسایی شخصیت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، ترویج و نهادینه کردن ارزش های موجود در سنت و سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) از اهداف و اولویت های برنامه های دهه کرامت است.