انتصاب دبير دومين جشنواره تئاتر شبستان

انتصاب دبیر دومین جشنواره تئاتر شبستان

تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
حجت الاسلام خداداده در حکمي حسين عالم بخش را به عنوان دبير دومين جشنواره تئاتر شبستان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام خداداده رئیس این ستاد در حکمی حسین عالم بخش را به عنوان دبیر دومین جشنواره تئاتر شبستان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

 باسمه تعالى

هنرمند گرامی برادر ارجمند جناب آقای حسین عالم بخش

به فرموده رهبر حکیم و مقتدر انقلاب اسلامی "ظریف ترین و لمس نکردنی ترین احساسات و عواطف بشری را هنر تئاتر و بازیگری خوب در نمایش می تواند ارائه دهد" و چه زیبا این هنر و نقش آفرینی در آمیختگی با مکان مقدسی همچون خانه های خدا بر روی زمین به پیوندی ماندگار با تاثیری شگرف تبدیل شود.

بدین اعتبار و با عنایت به مراتب تعهد ، تخصص و تجارب ارزشمندتان در عرصه هنرهای نمایشی؛جنابعالی را به عنوان دبیر دومین جشنواره ملی تئاتر شبستان منصوب می کنم.

امید که با بهره مندی از  تجارب مفید برگزاری نخستین دوره موفق این رویداد هنری در سایه سار مساجد ، در این دوره نیز با بهره گیری مضاعف از سرمایه های گرانسنگ هنرهای نمایشی کانون های فرهنگی هنری مساجد در اقصی نقاط کشور ، ارتقاء سطح محتوایی و فن اجراء، استفاده از تجارب  صاحبان اندیشه و صد البته اقتضائات جایگاه رفیع مساجد گام موثری در جریان سازی و نقش آفرینی بیش از پیش هنرمندان اصیل مسجدی و  انقلابی در عرصه های اولویت دار نظام مقدس جمهوری اسلامی بردارید.

ایجاد ارتباط و تعامل وثیق با مساجد و هنرمندان مسجدی در جهان اسلام بویژه محور رفیع مقاومت مبتنی بر سیاست های فرهنگی دولت مردمی و انقلابی  از دیگر انتظارات این دوره از جشنواره می باشد.

از خداوند منان توفیقات روزافزون جنابعالی را در خدمت و اعتلای بیش از پیش هنر انقلاب اسلامی خواستارم.

 

                                                                    کمال الدین خداداده                                                                        رئيس ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور