ارتقاي سطح کيفي اوقات فراغت با شبکه سازي هدفمند نوجوانان در حوزه فرهنگي هنري

ارتقای سطح کیفی اوقات فراغت با شبکه سازی هدفمند نوجوانان در حوزه فرهنگی هنری

تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلام شهر ضمن استقبال از طرح ارتقاي سطح کيفي اوقات فراغت از سوي کانون ها بر استفاده از ظرفيت هاي اداره ارشاد در حوزه هاي فرهنگي و هنري کلاس هاي آموزشي، ورزشي و مکان هاي تفريحي ورزشي تاکيد کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست هم اندیشی و هم افزایی با موضوع اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان با حضور محمد نوران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر، مهدی لطیفی، مدیر پهنه کانون های جنوب تهران و مرتضی حسن زاده، مدیر پهنه غرب و جنوب غرب کانون های استان تهران برگزار شد.

این نشست با موضوع برنامه ریزی، سیاستگذاری و ساماندهی فعالیت های موثر در اوقات فراغت نوجوانان و جوانان کانون های فرهنگی هنری و همچنین ارتقای مهارت های فردی و گروهی نوجوانان در فصل تابستان برگزار شد.

ابلاغ سیاست های ستاد کانون های مساجد استان تهران در خصوص اوقات فراغت و بهبود کیفیت فعالیت های آموزشی و تفریحی در تابستان جهت جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به کانون ها از جمله مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلام شهر ضمن استقبال از طرح ارتقای سطح کیفی اوقات فراغت از سوی کانون ها بر استفاده از ظرفیت های اداره ارشاد در حوزه های فرهنگی و هنری کلاس های آموزشی، ورزشی و مکان های تفریحی ورزشی تاکید کرد.

پایان پیام/