برپايي ميز 14 متري از انواع شيريني و ميوه ها در زاهدان

برپایی میز 14 متری از انواع شیرینی و میوه ها در زاهدان

تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدير ستاد کانون هاي فرهنگي وهنري مساجد سيستان و بلوچستان از برپايي ميز 14 متري از انواع شيريني و ميوه ها در دهه کرامت در زاهدان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان،  حجت الاسلام وهاب پیشه ور مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: امسال در جشن های دهه کرامت هدفگذاری شده تا حال مردم  سیستان و بلوچستان خوش شود.


 وی با بیان اینکه در سه قسمت متفاوت  برگزاری جشن های دهه کرامت پی گیری می شود، افزود: یک قسمت آن جشن های محوری و کلان است که از جمله  آن به ویژه برنامه « ایران دخت» می توان اشاره کرد که با محوریت جبهه فرهنگی و دیگر دستگاه ها با جمعیت 15 هزار نفری در دهکده المپیک زاهدان برگزار می شود که نظیر این مراسم در شمال و جنوب استان برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان ادامه داد: یکسری جشن های تخصصی  به مانند جشن روز دختر که پنچ شنبه توسط شهرداری  در پارک بانوان زاهدان برگزار می شود که توزیع جهیزیه در این جشن انجام می شود.

 پیشه ور تصریح کرد: از دیگر برنامه های محوری دهه کرامت،  پیاده روی همگانی است که در سه نقطه شمال، جنوب و مرکز استان برگزار می شود.

وی به جشنهای  نیمه محوری و منطقه ای اشاره کرد و افزود: در قالب این جشن ها توفیق میزبانی از سفیران آفتاب داریم که از سوی ستاد کانون های فرهنگی و هنری دعوت شده اند. یک ماشین  از تهران با تمام تجهیزات کامل وارد استان می شوند در چند  منطقه حاشیه شهر شهرهای استان  اجرای برنامه خواهند داشت.

این مقام مسئول به برپایی میز 14 متری از انواع شیرینی جات و میوه ها در زاهدان خبر داد و  بیان داشت: قرار است اتحادیه های اصناف و شیرینی پزی ها میز 14 متری پذیرایی از  انواع شیرینی جات ومیوه ها داشته باشند که کار مردمی وخودش است البته در مورد مکان آن در دو یا سه منطقه داریم فکر می کنیم ولی قطعی نشده است.

پیشه ور قسمت دیگر  جشن های دهه کرامت را محلی اعلام کرد و گفت:  مردم را به صورت خودجوش فعال کنیم  و  جشن های محلی داشته باشیم که اسم آن میهن دخت که با محوریت جبهه فرهنگی انجام می شود.

 وی افزود: به دنبال مرکز زدایی در جشن های دهه کرامت  هستیم.


مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه یکی از رویداهای مهم حضور خادمین  حرم های حضرت معصومه و امام رضا با پرچم در استان است، گفت: از روز میلاد حضرت معصومه به مدت 3 روز  تا 21 میزبان  پرچم حضرت معصومه هستیم در شهر زاهدان هستیم که برنامه های متنوعی برای آن پیش بینی شده است  و از  25 تا 31  میزبان خادمان  حضرت رضا که از چابهار وارد استان می شوند و تا سیستان سفر آنها ادامه دارد.