جلسه وبيناري مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان ميامي برگزار شد

جلسه وبیناری مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان میامی برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
جلسه وبيناري کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان ميامي با محوريت برنامه هاي دهه کرامت و اوقات فراغت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ شامگاه سه شنبه جلسه وبیناری مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان میامی با حضور مدیر ستاد استان با محوریت برنامه های دهه کرامتو اوقات فراغت 1403 برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این جلسه با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت ، بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با توجه به جایگاه ویژه استان در میزبانی از زائرین امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) برنامه های فرهنگی و هنری بهتری را در دستور کار خواهند داشت.

 

«محمد امین حقیقت» با بیان اینکه در دهه رکامت جشنواره «جشن های کریمانه» در استان برگزار می شود، افزود: محله آرایی ،برگزاری مجالس جشن و سرور ، تشکیل گروه های سرود و اجرای میدانی و پاتوقی، برپایی مواکب و ایستگاه های صلواتی و برنامه های خودجوش و ابتکاری از مهمترین محور های این جشنواره می باشد.

 

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به فصل تابستان و ضرورت برنامه ریزی برنامه های اوقات فراغت تابستان، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با تعامل و همکاری سایر ارکان مسجد برای اجرای فعالیت در اوقات فراغت و برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی و هنری برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه در سطح استان تعاملی با نهادهای مختلف برای برنامه ها صورت گرفته است ، بیان کرد:  در همین راستا دستگاه ها و نهادهای مختلف از ظرفیت های یکدیگر برای غنی سازی بیشتر اوقات فراغت بچه های مسجد در فصل تابستان استفاده خواهند کرد و کانون ها نیز از این ظرفیت ها در سطح شهرستان بهره مند خواهند شد.

 

حقیقت گفت: برنامه های اوقات فراغت امسال نیز با عنوان« مسجد، کانون نشاط» برگزار می شود که مدیران کانون ها می توانند کلاس های کانون در این ایام را در سامانه بچه های مسجد ثبت نمایند و اعضاء کانون نیز از طریق همین سامانه در کلاس ثبت نام کنند.

همچنین در این جلسه تعدادی از مدیران کانون ها برنامه هاو پیشنهادات خود را در زمینه دهه کرامت و اوقات فراغت بیان کردند.