آغاز جشن هاي دهه کرامت در کانون هاي مساجد استان ايلام

آغاز جشن های دهه کرامت در کانون های مساجد استان ایلام

تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
در آستانه دهه کرامت و ميلاد حضرت فاطمه معصومه (س) جشن بزرگ "دختران انقلابي" در کانون فرهنگي هنري منتظران مهدي (عج) شهرستان چوار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در این مراسم که سه شنبه (18 اردیبهشت ) همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار شد با تبریک آغاز دهه کرامت ازبرگزاری 300 عنوان برنامه در مناطق مختلف استان همزمان با این دهه خبر داد .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و مسئول ستاد دهه کرامت استان ایلام، با بیان اینکه این برنامه ها با از 21 لغایت 31 اردیبهشت ماه با حضور کاروان های از حرم حضرت معصومه و امام رضا (ع) برگزار می شوند تصریح کرد: این برنامه ها امسال با شعار محوری " باشما سربلندیم " برگزار خواهد شد .

 

وی، با ا شاره به اینکه این برنامه ها به صورت مردمی با محوریت اماکن مذهبی از جمله مساجد بقاع متبرکه برگزار خواهند شد افزود: توجه به مسئله زن و برگزاری جشن های روز دختر و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) از مهمترین برنامه های این دهه است .

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، در ادامه مناسبت‌های دهه کرامت را فرصت مغتنمی برای انتقال مفاهیم اسلامی به جوانان و نوجوانان و ایجاد پیوند ناگسستنی دل‌های نسل جوان با اهل بیت (ع) بیان کرد و گفت: با توجه به هجمه های گسترده دشمنان تبیین و ترویج سبک زندگی ائمه به ویژه برای نسل جوان و نوجوان امری ضروری است .

 

در پایان این مراسم از جمعی از فعالان فرهنگی مسجد و دختران فعال در برنامه های کانون فرهنگی هنری تجلیل شد