مسابقه‌کتابخواني «برمدارآفتاب» در چهارمحال و بختياري برگزار مي گردد

مسابقه‌کتابخوانی «برمدارآفتاب» در چهارمحال و بختیاری برگزار می گردد

تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
مسابقه کتابخواني «برمدارآفتاب» به مناسبت دهه کرامت به همت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد چهارمحال و بختياري برگزار مي گردد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان چهارمحال و بختیاری، به مناسبت دهه کرامت، مسابقه کتابخوانی «برمدارآفتاب» به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری وکانون خدمت کتاب وکتابخوانی رضوی برگزار می گردد.


 
سوالات مسابقه از کتاب «برمدارآفتاب» (سبک زندگی برمدارحیات رضوی)، از انتشارات به‌ نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) به نویسندگی محمدحسین پورامینی است و ناشر دیجیتالی آن مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان است.

 

علاقه‌مندان فرصت دارند تا 31 اردیبهشت ماه 1403جهت شرکت در مسابقه پاسخ سوالات پایان کتاب را در قالب یک عدد 10 رقمی از چپ به راست به سامانه پیامکی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری به شماره10008940381 ارسال نمایند.


                                  
شرکت‌کنندگان در این مسابقه برای دریافت فایل کتاب وسوالات مسابقه می توانند به کانال های زیر در پیام رسان ایتا مراجعه نمانید.(سوالات مسابقه در انتهای فایل کتاب موجود است) 

 

https://eitaa.com/chb_bachehayemasjed

 

https://eitaa.com/razavi_chb_8