کانون‌هاي مساجد استان مرکزي ميزبان جشن‌هاي دهه کرامت

کانون‌های مساجد استان مرکزی میزبان جشن‌های دهه کرامت

تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي، ميزبان جشن هاي باشکوه دهه کرامت هستند.

به گزارش روابط عمومي ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزي، ار ۲۱ ادريبهشت، ميلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها تا ۳۱ اين ماه ميلاد با سعادت حضرت علي بن موسي الرضا عليه السلام با عنوان دهه کرامت نامگذاري شده است که از روزهاي قبل شاهد برنامه ريزي و آماده سازي مساجد توسط جوانان و نوجوانان کانوني و مسجدي براي برگزاري ويژه برنامه هاي اين ايام هستيم.

ويژه برنامه هاي مختلفي براي اين دهه با همکاري ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد ترتيب داده شده است که مي توان از جمله اين برنامه ها به اجرا طرح " 10 شب 10 مسجد" اشاره کرد که در محلات مختلف اراک در دهه کرامت با همکاري سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري اراک به اجراي برنامه مي پردازند.

علاوه بر اين ويژه برنامه، برنامه هاي مختلفي از سوي کانون هاي مساجد سراسر استان در نظر گرفته شده است که با حضور اعضاي کانون و اهالي محل و نمازگزاران برگزار خواهد شد.

تقدير از دختران مسجدي، برگزاری جشن هاي دهه کرامت، برپايي جشن مادر و دختري در شب ميلاد حضرت معصومه(س)، برگزاري مسابقات نقاشي و کتابخواني، اجراهاي پاتوقي سرود و ... از برنامه هاي کانون هاي مساجد شهري و روستايي در اين ايام است.