کانون مشکات اسفراين در ميان برگزيدگان جايزه ملي «جواني جمعيت»

کانون مشکات اسفراین در میان برگزیدگان جایزه ملی «جوانی جمعیت»

تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدير کانون فرهنگي هنري مشکات اسفراين به عنوان يکي از کانون هاي برگزيده حايز دريافت نخستين جايزه ملي «جواني جمعيت»، به اختتاميه اين رويداد در استان اصفهان، دعوت شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ «زهرا براتی»،  مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات اسفراین که پیش از این فعالیت ها و طرح های متعددی در زمینه جوانی جمعیت و تربیت فرزند و تحکیم بنیان خانواده ارائه و اجرا کرده بود، به عنوان یکی از کانون های برتر کشور، جایزه ملی جمعیت را دریافت می کند.

این رویداد با برگزاری مراسم اختتامیه و شعار " ایران جوان" با حضورپروفسور اکبری، رئیس کارگروه جمعیت مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز دکتر موحدی نیا، عضو کانون جمعیت و فرزندآوری پنج شنبه؛ 20 اردیبهشت ماه جاری ساعت  16 لغایت 19  در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان برگزار می شود.

 

به گفته «محمدتقی محمدیان»، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با توجه به پیشگامی کانون های مساجد در عرصه های مختلف فرهنگی و نقش آفرینی آنها در مسائل مهم روز، در خصوص مسئله جمعیت و فرزندآوری نیز، کانون هایی که فعالیت، تجربه و یا ایده‌ای داشته اند با ثبت این اقدامات در سامانه بچه های مسجد در رویداد جایزه ملی «جوانی جمعیت» شرکت نموده و مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 

گفتنی است، در آیین اختتامیه رویداد جایزه ملی «جوانی جمعیت»، همزمان با دهه کرامت و هفته ملی جمعیت از کانون های منتخب این رویداد تقدیر ویژه به عمل خواهد آمد.

 

پایان