کانون هاي مساجد اثرگذارترين فضاي مسجدي براي توسعه فرهنگي و تربيتي است

کانون های مساجد اثرگذارترین فضای مسجدی برای توسعه فرهنگی و تربیتی است

تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
شوراي معاونين اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي با حضور معاون فرهنگي هنري ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور، امشب؛ چهارشنبه 19 ارديبهشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ مدیرکل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در نشستی تعاملی با «مهدی مقدم»، معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، در خصوص نحوه حمایت بیشتر از برنامه های اهالی مسجد و راهکارهای مشارکتی احیاء کارکردهای تربیتی سازنده مساجد و بهره مندی از ظرفیت شبکه  کانون ها، گفتگو کردند.

 

دکتر «تقی صادقی»، مدیرکل و حجت الاسلام «عباس رشته» معاون فرهنگی، «مسعود مرواری» معاون هنری و امور سینمایی و سمعی و بصری و نیز «رضا رضایی» معاون قرآن و عترت این اداره کل در جلسه فوق حاضر بودند و به طرح ها و برنامه های کانون های مساجد که از سوی این اداره کل حمایت شده اشاره کردند.

 

معرفی طرح های حمایت شده کانون ها توسط بنیاد شهید آوینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محور این گفتگو ها بود و کانون های مساجد اثرگذارترین فضای مسجدی برای توسعه فرهنگی و تربیتی نام برده و بر آن تأکید شد.

 

 

«مهدی مقدم» در سفری کوتاه  امروز چهارشنبه وارد استان خراسان شمالی شد و طی آن ابتدا از کانون های "شکوفه دین" شیروان و "نسیم رحمت" بجنورد بازدید کرد و طی نشت هایی پای صحبت ها و پیشنهادات و نیز مطالبات مدیران این کانون ها نشت و پ از آن در این این نشت تعاملی حضور یافت.

 

وی صبح فردا، پنج شنبه؛ بیستم اردیبهشت ماه جاری نیز در جمع مدیران کانون های مساجد خراسان شمالی در دوره آموزشی "هم افزا" حاضر می شود و در خصوص برنامه های فرهنگی و هنری ستاد مساجد کشور با این مدیران به بحث و تبادل نظر می پردازد.

 

پایان/