جشن ولادت حضرت معصومه (س) توسط کانون هاي مساجد قزوين برگزار مي شود

جشن ولادت حضرت معصومه (س) توسط کانون های مساجد قزوین برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
جشن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به همت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر و مراسم آغاز دهه کرامت در مساجد استان قزوین برگزار می شود.

 

بر این اساس  مراسم جشن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، همراه با اجرای سرود و اهدای جوایز با سخنرانی حجت الاسلام عباس اوتارخانی و مولودی خوانی علی فرمانی، پنجشنبه 20 اردیبهشت همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرک مهدیه برگزار می شود.

 

محفل هفتگی هیئت حضرت جوادالائمه (ع) و مراسم ولادت حضرت معصومه (س) با سخنرانی حجت الاسلام غلامرضا عباسی و مولودی خوانی سینا کشاورز پنجشنبه 20 اردیبهشت ساعت 20 و 30 دقیقه در حسینیه حضرت جوادالائمه مسجد جوادالائمه در خیابان راه آهن قزوین برگزار خواهد شد.

 

ویژه برنامه دختران و مادران به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) همراه با اجرای سرود فاخر کوثرانه همراه با ارائه جوایز ویژه و برنامه های شاد و متنوع و مدیحه سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) با مشارکت کانون فرهنگی هنری محسن الزهرا، شورای اسلامی و شهرداری قزوین، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و مجموعه فرهنگی محسن الزهرا پنجشنبه 20 اردیبهشت از ساعت 14 تا 20 در پیاده راه فرهنگی میدان آزادی قزوین برگزار می شود.

 

مراسم جشن آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) در مسجد امام حسن عسکری (ع) هم پنجشنبه 20 اردیبهشت همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء دایر خواهد شد.

 

همچنین به همت کانون فرهنگی هنری توحید قزوین هم مراسم جشن ولادت حضرت معصومه (س) و دیدار با خانواده شهید عبدالرحیم جباری، پنجشنبه 20 اردیبهشت ساعت 20 در منزل این شهید واقع در خیابان ملک آباد برگزار می شود.

 

گفتنی است جشن روز دختر به همت کانون ریحانه الرسول چهارشنبه 19 اردیبهشت تا صبح پنجشنبه 20 اردیبهشت در قالب برنامه شبی با مسجد در مسجد محمدرسول الله قزوین برگزار شد که برگزاری  گعده های صمیمی، پذیرایی، مسابقه استندآپ کمدی و مسابقه های جذاب با محوریت دغدغه های دخترانه از جمله برنامه های این جشن بود.