استان ايلام آکنده از عطر معنوي مهمانان کريمه اهل بيت (ع)

استان ایلام آکنده از عطر معنوی مهمانان کریمه اهل بیت (ع)

تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
حضور کاروان سفيران کريمه اهلبيت همزمان با دهه کرامت رنگ و بوي معنوي خاصي به استان ايلام بخشيده است

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام،  جای حای استان ایلام آکنده از عطر معنوی مهمانانی از جنس نور است مهمانانی که عطر حرم حضرت فاطمه معصومه (س) را با خود به دیار خادمان سید الشهدا آوردند و مردم با پای دل به زیارت این آستان میروند. 

 

کاروان سفیران کریمه  اهل بیت در برنامه های مختلف که به همت ستاد دهه کرامت استان بر پا شده است حضور پیدا کرده و حس و حال معنوی خاصی به این برنامه ها دادند. 

 

حضور در برنامه های  جشن میلاد حضرت معصومه (س) حوزه علمیه خواهران شهر ایلام همراه با پرچم متبرک حرم  و مداحی خادمین حرم،  همچنین حضور در یرنامه جشن دختران کتابخانه مرکزی شهر ایلام  از جمله برنامه های روز اول حضور این کاروان در استان بود. 


همچنین حضور در مسجد مقدس صاحب الزمان (عج) شهر ایلام و برنامه جشن دهه کرامت در این مسجد که با استقبال بانوان ایلامی همراه بود و حضور در جمع کارکنان مرزبانی  و شرکت پخش فرآورده های نفتی  به همراه حضور در بین نمازگزاران مسجد امام حسین (ع) شهرستان چوار و مدرسه دخترانه لقمان شهر ایلام  از دیگر برنامه های حضور کاروان سفیران کریمه اهل بیت در روز اول حضور در استان ایلام بود. 

 

لازم به ذکر است، حضور در مراسم جشن میلاد حضرت معصومه (س) در شهرستان ملکشاهی حضور در جمع بیماران در بیمارستان های استان و زندانیان از دیگر برنامه های این کاروان در استان است.