تضعيف بنيان خانواده توطئه دشمن براي انحرافات است

تضعیف بنیان خانواده توطئه دشمن برای انحرافات است

تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئيس کارگروه جمعيت مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: تضعيف بنيان خانواده و تحديد جمعيت توطئه دشمن براي انحرافات است که سازمان ملل نيز بر آن تاکيد دارد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، «محمد اسماعیل اکبری» در آیین اختتامیه کشوری جایزه ملی «جوانی جمعیت» ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که به میزبانی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: دشمن برای رسیدن به اهداف خود سیاست را بر تخریب بنیان خانواده و آسیب به این نهاد بوده تا اینگونه با ایجاد انحراف اهداف خود را محقق کند.

 

رئیس کارگروه جمعیت مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: فیلسوفان غربی با سه تئوری عدم وجود مرگ، نابودی خانواده و تحدید جمعیت سعی بر متزلزل کردن جامعه داشته اند و سازمان ملل هم بر همین سه اصل پایه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه کنترل جمعیت و جلوگیری از زاد و ولد تئوری غرب است، تصریح کرد: آنان افزایش جمعیت را تهدید می دانند و به همین خاطر سنارویی برای کنترل آن ایجا کرده اند.

 

اکبری با بیان اینکه فرهنگ غرب امروز در جامعه ما نفوذ کرده، تصریح کرد: تداوم این تفکرات غلط آینده کشور را تخریب کرده و ناخوشایند می کند.

وی ادامه داد: دختران در سنین ۱۸ سالگی برای تحصیل به نقاطی دور از خانواده مهاجرت کرده و با شاخص های اجتماعی متفاوت تحصیل می کنند که دوری از خانواده بر تفکر و نگرش آنان تاثیر گذاشته و تفاوت هایی را به وجود می آورد.

 

رئیس کارگروه جمعیت مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: همین تفاوت های اجتماعی بنیان خانواده دچار مشکل می کند و به عنوان یک آسیب مطرح است.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته دختران در کنار مادران خود به جلسات و مراسم ها می رفتند و در کنار همدیگر از مفاهیم اجتماعی بهره مند می شدند و اینگونه بنیان خانواده دچار تضاد اجتماعی نبود.

 

اکبری با بیان اینکه باید مراقب آسیب های خانواده باشیم، اذعان داشت: آنچه این نهاد را دچار مشکل می کند باید در برابر آن ایستادگی کرد.

وی کار فرهنگی و تلاش برای مدیریت چالش ها را مهم خواند و گفت: دشمن به دنبال ایجاد فرصت برای انحراف و دست یاب به سه وسیله خود برای اهداف شوم است و باید مراقب باشیم.