وجود امام رضا (ع) مايه برکت ايران اسلامي است

وجود امام رضا (ع) مایه برکت ایران اسلامی است

تاریخ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
حجت‌الاسلام والمسلمين کمال خداداده شنبه 29 ارديبهشت ماه ، همزمان با گراميداشت دهه کرامت در شهرستان پيشوا، وجود امام رضا عليه السلام را مايه برکت ايران اسلامي دانست.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ، حجت الاسلام و المسلمین خداداده در جشنی که به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام در مسجد جامع پیشوا برگزار شد حضور پیدا کرد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور در این مراسم اظهار داشت: وجود با سعادت امام رضا (ع) در منطقه و کشورمان برای همه‌ی مردم مبارک و پر برکت است و این مهم بی شک بر تمدن، سبک زندگی و فرهنگ کشور موثر است.

وی با اشاره به اینکه شهر پیشوا پسوندی مقدس دارد و یادآور خاطرات بزرگ انقلاب است، افزود: این جشن با شکوه در شهر پیشوا با حضور خادمان و خادم‌یاران حرم مطهر رضوی پاسبانان سراسر نور حرم علی بن موسی الرضا علیه السلام که در هر جمعی شرکت می‌کنند، بوی حرم و پرچم آقا همه‌ی مردم و شهر را متحول می‌کند؛ صد پله با ارزش‌تر است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بازگوی خاطره‌ای اذعان داشت: باید خدارا شاکر بود که نعمت امام رضایی بودن را در دل‌های ما گذاشته است و با ذکر نام ائمه دل‌ها آرام می‌گیرد، قطعا ایشان دستگیر همه‌ دوستدارانش خواهد بود.

شایان ذکر است این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین یاسینی رئیس شورای اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر بنیاد شهید و امور ایثارگران و خادمین حرم مطهر رضوی برگزار گردید.