اجرای ویژه‌برنامه‌های ۹ دی در کانون‌ها و مساجد منتخب تهران/ بصیرت؛ محور طرح «شنبه‌ها با کتاب»

اجرای ویژه‌برنامه‌های ۹ دی در کانون‌ها و مساجد منتخب تهران/ بصیرت؛ محور طرح «شنبه‌ها با کتاب»

تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام قدیریان از اجرای ویژه‌برنامه‌های روز بصیرت به مدت ۵ روز در ۴۸ مسجد و کانون منتخب شهرستان‌های تهران خبر داد و گفت: به‌مناسبت این ایام، طرح «شنبه‌ها با کتاب» این هفته با محور کتاب «بصیرت در کلام مقام معظم رهبری» در این کانون‌ها اجرا می‌شود.

حجت الاسلام «غلامعلی قدیریان» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اجرای ویژه برنامه های روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت به مدت پنج روز در مساجد جامع و کانون های فرهنگی هنری استان تهران خبر داد و اظهار کرد: این برنامه ها از 8 دی ماه به مدت پنج روز در 16 شهرستان استان تهران (48 مسجد جامع و کانون منتخب) اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با اشاره به برنامه هایی که در این کانون ها اجرا می شود، ادامه داد: برگزاری مراسم سخنرانی بعد از اقامه نماز جماعت توسط ائمه جماعات مساجد با موضوع بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت، ارسال پیامک های مرتبط با این روز به فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد و استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی در مورد یوم الله ۹ دی ماه از جمله این برنامه ها است.

 

 

حجت الاسلام قدیریان با اعلام برگزاری سلسله کرسی های آزاداندیشی در مساجد منتخب، گفت: برپایی نمایشگاه بصیرت، اجرای مسابقات فرهنگی در برخی از مساجد شهرستان های استان تهران، دیدار چهره به چهره  مسئولان و ائمه جماعات با مردم به منظور پاسخگویی به شبهات و سوالات مردم و رسیدگی به مشکلات آنها از دیگر برنامه هایی است که از  8 تا 13 دی ماه در مساجد منتخب پایتخت انجام می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران تاکید کرد: نصب بنرهای تبلیغی در مورد حماسه نهم دی ماه در مساجد مختلف، استفاده حداکثری از ظرفیت کانون های مساجد استان برای تبیین و روشنگری حماسه نهم دی از دیگر برنامه های تدارک دیده ویژه این ایام است.

 

وی همچنین از تولید نماهنگ و کلیپ پیرامون حماسه نهم دی توسط کانون های مساجد منتخب و پخش آن در این ایام برای اولین بار خبر داد و گفت: به مناسبت حماسه ۹ دی طرح «شنبه های با کتاب» هفته آینده در این کانون ها با محور کتاب «بصیرت در کلام مقام معظم رهبری» اجرا می شود.

 

 

حجت الاسلام قدیریان به حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در راهپیمایی روز نهم دی  هم اشاره و خاطرنشان کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد همواره در خدمت به نظام و در لبیک گویی به مقام معظم رهبری پا به پای مردم و هموطنان در این صحنه های انقلابی و اساسی نظام حضور داشته و از دستاوردهای انقلاب و نظام دفاع کرده و می کنند.

 

یادآور می شود، استان تهران دارای بیش از 1200 کانون فرهنگی هنری در جوار مساجد است.

پایان پیام/ 40