نشست آموزشی طرح ملی «فهما» ویژه کانون های مساجد مناطق هفت و ۹ شیراز برگزار شد

نشست آموزشی طرح ملی «فهما» ویژه کانون های مساجد مناطق هفت و ۹ شیراز برگزار شد

تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۳۹۸
نشست آموزشی طرح ملی «فهما» با حضور کارشناسان استانی، مدیران و رابطان کانون های فرهنگی و هنری مساجد مناطق هفت و ۹ شیراز در محل ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، نشست آموزشی طرح ملی «فهما» با حضور کارشناسان استانی، مدیران و رابطان کانون های فرهنگی و هنری مساجد مناطق هفت و 9 شیراز در محل ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس برگزار شد.

 

«مرضیه خداجو»، امروز (دوشنبه 9 دی) در این نشست گفت:  به منظور اجرای بهتر و موثر طرح ملی «فهما»، شیراز به ۹ منطقه تقسیم شده است که کانون فرهنگی و هنری «آرمانشهر مهدوی» مسجد «امام خامنه ای (مدظله العالی)» به عنوان رابط طرح در منطقه هفت و کانون فرهنگی و هنری «محبین خاتم الانبیاء (ص)» مسجد «خاتم الانبیاء(ص)» به عنوان رابط طرح در منطقه 9 شیراز در حال فعالیت هستند.

 

رابط استانی طرح ملی «فهما» در شیراز ضمن تشریح اهداف اجرای طرح، افزود: «فهما» مخفف فرهنگ و هنر مساجد ایران است که در قالب این طرح فعالیت های کانون های مساجد در سامانه «بچه های مسجد» ثبت می شود و مورد ارزیابی قرار می گیرد که همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) استانی که بالاترین امتیاز را به دست آورده باشد، به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران معرفی می شود.

 

براساس این گزارش، در ادامه «حکیمه استادی»، کارشناس ارتباطات و شبکه سازی ستادهماهنگی کانون های مساجد فارس نیزبه آموزش چگونگی ثبت فعالیت های فرهنگی و هنری و اخبار در این سامانه پرداخت.

 

خاطرنشان می شود، در راستای اجرای طرح ملی «فهما»، نشست های آموزشی و توجیهی ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در همه شهرستان های فارس با حضور رابطان استانی و مدیران کانون ها در حال برگزاری است.

 

 

پایان پیام/ 130