پيوند 3هزار مسجد با مدارس همجوار خود درحوزه اوقات فراغت

پیوند 3هزار مسجد با مدارس همجوار خود درحوزه اوقات فراغت

تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۴۰۳
حجت الاسلام و المسلمين خداداده در آيين افتتاحيه رسمي طرح ملي «مسجد ، کانون نشاط» از همکاري و پيوند 3 هزار مسجد با مدارس همجوار خود در برگزاري برنامه هاي اوقات فراغت تابستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ، حجت الاسلام و المسلمین خداداده رئیس ستاد در آیین افتتاحیه رسمی اوقات فراغت کانون های مساجد کشور با عنوان طرح ملی «مسجد ، کانون نشاط» که در مسجد جامع رجایی شهر استان البرز برگزار شد از انجام تفاهم با وزارت آموزش و پرورش در همکاری و پیوند 3 هزار مسجد با مدارس همجوار خود در برگزاری برنامه های اوقات فراغت تابستان خبر داد.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ابتدای سخنان خود با اشاره به نگاه ویژه ای که در دولت سیزدهم با حضور وزیر پرتلاش و انقلابی فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد بیان داشت:در این مدت شاهد تحولات زیادی در عرصه فرهنگ و هنر بودیم که موجب رونق در حوزه های مختلف فرهنگ و هنر کشور شد عرصه های مختلفی مانند هنری ، سینمایی ، کتاب و فعالیت های دینی و قرآنی که می تواند سال های متمادی موجب برکت در حوزه فرهنگ و هنر باشد.

حجت الاسلام و المسلمین خداداده با بیان اینکه امسال دومین سالی است که طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود افزود: که امید است با حضور نوجوانان و جوانان بتوانیم در حوزه تربیتی کار جدی و موثری را در مساجد دنبال کنیم.

وی با اشاره به تفاهم ستاد کانون های مساجد با وزارت آموزش و پرورش ، از همکاری و پیوند 3 هزار مسجد با مدارس همجوار خود در برگزاری برنامه های اوقات فراغت تابستان و استفاده مساجد از امکانات این مدارس خبر داد.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ضمن بزرگداشت یاد شهدای کانونی که موجب رونق فعالیت های فرهنگی در مساجد بودند به تقدیر از شهید جمهور پرداخت و عنوان داشت : ایشان که خود سال های متمادی به عنوان امام جماعت مسجد خدمت کردند در آخرین بازدیدی که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتند به ایجاد کانون های فرهنگی و هنری در سطح کلیه مساجد فعال کشور خواستار شدند.