ياد و ذکر اولياي الهي قلب مومنان را زنده نگه مي دارد

یاد و ذکر اولیای الهی قلب مومنان را زنده نگه می دارد

تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۳
حجت الاسلام و المسلمين خداداده ياد و ذکر اولياي الهي را اکسير الهي دانست که قلب مومنان را زنده نگه مي دارد و بيان کرد: به همين دليل سفارش به ذکر اولياي الهي شده ايم.

به گزارش روابط عمومي ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور ، حجت‌الاسلام والمسلمين خداداده رئيس ستاد پنج شنبه، ۲۱ تير در بيست و ششمين سالگرد ارتحال امام جمعه فقيد رودسر حجت الاسلام والمسلمين حاج شيخ احمد جنيدي و چهار فرزند شهيدش با بزرگداشت ياد و خاطره شهدا گفت: ذکر اوليا خدا انسان را منور به نور ايمان و معرفت مي کند.

وي با بيان اينکه بعد از سالها هنوز مردم رودسر به ياد امام جمعه فقيد اين شهر که براي خدمت به مردم از شهري ديگر وارد رودسر شد، هستند و او را به نيکي و خوبي ياد مي کنند افزود: بزرگان و شخصيت هاي بسياري اينگونه زيسته اند زيرا براي مردم و در راه خدمت به مردم تلاش کرده اند و در آسمانها شناخته شده اند.

حجت‌الاسلام خداداده با بيان اينکه اين افراد ستارگاني درخشان هستند که اسوه و الگوي مردم شدند اظهارکرد: خدا دوست دارد بندگانش رنگ حسيني و علوي بگيرند و سيره اهل بيت(ع) در وجودشان نهادينه شود.

وي ياد و ذکر اولياي الهي را اکسير الهي دانست که قلب مومنان را زنده نگه مي دارد و بيان کرد: به همين دليل سفارش به ذکر اولياي الهي شده ايم.

رئيس ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور با بيان اينکه آشنايي با سيره و روش اولياي الهي، در ذکر ياد آنها است اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب سه بار به ديدن خانواده جنيدي آمده و از آنان عيادت کردند و اين نشان از اخلاص، محبت و عشق به مردم است که در وجود اين فرد نهادينه شده و چهار فرزندش را تقديم اسلام کرد.

وي با تاکيد بر اينکه اولياي الهي مردم دار بوده و همه عالم را مخلوق خدا مي‌دانند تصريح کرد: اولياي الهي براي کساني که عاشق خدا بوده و دين و اهل بيت(ع) را شناختند احترام زيادي قائل بوده و آنها را دوست داشتند.

حجت الاسلام خداداه بخشش را از ويژگي اولياي الهي دانست و بيان کرد: شيعيان امام حسين(ع)اهل بخشش هستند و بايد اين خصلت در جامعه ترويج يابد تا شاهد کاهش آسيب هايي چون طلاق در جامعه باشيم.

وي با تشکر از مردم قدرشناس رودسر که نام اولياي الهي را زنده نگه داشته اند گفت: اين ويژگي مردم رودسر ويژگي دوستداران اهل بيت(ع) است که در زندگي آنان جاري است.