کانون "سفينه النجاه" در نشستي آموزشي ميزبان بانوان قرآني صفي آباد شد

کانون "سفینه النجاه" در نشستی آموزشی میزبان بانوان قرآنی صفی آباد شد

تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
بانوان قرآني شهرستان تازه تأسيس "بام و صفي آباد" در مسجد صاحب الزمان (عج) مهمان کانون سفينه النجاه شدند و از مباني آموزشي قرآني اين نشست بهره بردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های  فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، طرح قرآنی "خانه های نور" شمیم عطر تمسک به معجزه رسول اکرم(ص) را را ویژه بانوان مدیر کانون مسجد، فعالان و تأثیرگذاران قرآنی و سرپرستان محافل قرآنی در شهرستان تازه تاسیس بام و صفی آباد برد.

 

جلسه نخست این برنامه که در قالب نشست آموزشی  یک روزه  تدارک دیده و اجرا شد،  به همت کانون فرهنگی هنری رأفت "سفینه النجاه"، مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرصفی آباد   صبح و عصر چهارشنبه؛ 17 مرداد ماه برنامه ریزی شد و با حضور «زهرا عباسی» از اساتید قرآنی و مدرسین دانشگاه خواهران قرآنی  را گرد هم  آورد.

 

خواهران حاضر که از مناطق و روستاهای اطراف در مسجد فوق میهمان آموزش های این طرح شدند و پس از ارزیابی و سطح بندی توسط استاد حاضر، با نکات تجوید عمومی بر اساس آموزش های طرح قرآنی بشری،  بهره بردند و آماده آموزش های تکمیلی و ارائه مطالب در جلسات آتی  شدند.

  

گفتنی است؛ طرح قرآنی "خانه های نور" از جمله طرح های ارائه شده توسط ستاد هماهنگی کانون های  فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی به بنیاد شهید آوینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که پیش از این توسط بنیاد فوق مورد حمایت قرار گرفته و هم اکنون با هدف ارتقاء محافل خانگی قرآن و اتصال آن به مساجد در حال اجراست  و نشست های آموزشی را پشست سر می گذارد.

 

پایان/