آموزش طرح ملی «فهما» به روش ویدئوکنفرانس در شهرستان آباده برگزار شد

آموزش طرح ملی «فهما» به روش ویدئوکنفرانس در شهرستان آباده برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸
نشست بیست و ششم آموزش طرح ملی «فهما» در استان فارس به روش ویدئوکنفرانس با حضور مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد آباده در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، نشست بیست و ششم آموزش طرح ملی «فهما» در استان فارس به روش ویدئوکنفرانس با حضور مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد آباده در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

«مجتبی شعائری»، امروز (سه شنبه 10 دی) در این نشست که به روش ویدئوکنفرانس برگزار شده بود، گفت: 25 کانون فرهنگی و هنری در مساجد آباده فعالیت دارد که «مهدی امینی»، مدیر کانون فرهنگی و هنری «علمدار کربلا» مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» شهر ایزدخواست به عنوان رابط شهرستان در طرح ملی «فهما» آموزش های لازم را کسب کرده است و در زمینه راهنمایی سایر کانون ها فعالیت دارد.

 
رابط استانی طرح ملی «فهما» در استان فارس ضمن تشریح اهداف و مزایای اجرای این طرح بر لزوم همکاری مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان در ثبت فعالیت های صورت گرفته در سامانه «بچه های مسجد» تاکید کرد.
 
 
وی بر استفاده از ابزار های روز در آموزش برنامه ها تاکید کرد و افزود: همراه با پیشرفت تکنولوژی و توسعه فضای مجازی روش های آموزشی نیز باید جذاب سازی شود تا بتوان از مسافت های مختلف ارائه کرد.
 
 
براساس این گزارش، در این نشست که با حضور «هادی فرخی »، رئیس و «محمدحسین نعمت اللهی» کارشناس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده برگزار شده بود، چگونگی ثبت فعالیت های فرهنگی و هنری، ملی و مذهبی، طرح و ایده نیز توسط »مصطفی دهقانی»، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس تشریح شد.
 
 

پایان پیام/ 130