کانون های مساجد شهرستان سپیدان در نشست آموزشی طرح ملی «فهما» شرکت کردند

کانون های مساجد شهرستان سپیدان در نشست آموزشی طرح ملی «فهما» شرکت کردند

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸
نشست آموزشی و توجیهی طرح ملی «فهما» با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد سپیدان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، نشست آموزشی و توجیهی طرح ملی «فهما» با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد سپیدان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

«رقیه فرخ زاده» در این نشست که امروز (چهارشنبه 11 دی) برگزار شده بود، با بیان اینکه طرح ملی «فهما» توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در حال اجراست، گفت: در قالب این طرح مدیران کانون های مساجد باید برای کسب امتیاز و سرانه حمایتی فعالیت ها و اطلاعات اعضای کانون را در سامانه «بچه های مساجد» ثبت کنند.

 

رابط استانی شهرستان سپیدان در طرح ملی «فهما» افزود: «فهما» مخفف پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران است و در قالب طرح از بین استان های کشور، یک استان که بیشترین امتیاز را داشته باشد به همین عنوان معرفی می شود.

 

بر اساس این گزارش، در این نشست که با حضور «حکیمه استادی»، کارشناس ارتباطات و شبکه سازی ستادهماهنگی کانون های مساجد فارس، «علی فریدونی»، کارشناس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سپیدان و «میثم توسلی اردکانی»، مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید قنوتی»، مسجد «جامع عتیق» به عنوان رابط این شهرستان در طرح ملی «فهما» همراه بود، نکات لازم ثبت فعالیت ها در سامانه «بچه های مسجد» ارائه شد.

 

خاطرنشان می شود، در راستای اجرای طرح ملی «فهما»، نشست های آموزشی و توجیهی ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در همه شهرستان های فارس با حضور رابطان استانی و مدیران کانون ها در حال برگزاری است.

 

 

پایان پیام/ 130