سالن «شهید جنگاور» شهرستان لامرد میزبان نشست آموزشی طرح ملی «فهما» شد

سالن «شهید جنگاور» شهرستان لامرد میزبان نشست آموزشی طرح ملی «فهما» شد

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸
نشست توجیهی و آموزشی طرح ملی «فهما» با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد لامرد در سالن شهید جنگاور فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم میر» امروز (چهارشنبه ۱۱دی) در این نشست با اشاره به فعالیت ۵۷ کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان لامرد، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد پیش قراولان عرصه فرهنگی هستند و برنامه های موثری در طدل سال اجرا می کنند.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی «لامرد» خاطرنشان کرد: همه تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد بر حمایت از کانون های فرهنگی است که با توان و ظرفیتی که در این شهرستان شاهد موفقیت بیش از پیش آنها هستیم.

 

بر اساس این گزارش، در این نشست که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد و تعامل با فرمانداری شهرستان برگزار شده بود، «محسن بیات»، رابط استانی شهرستان لامرد در طرح ملی «فهما» به بیان اهداف برگزاری طرح و مزایای آن برای کانون های مساجد پرداخت و «مصطفی دهقانی»، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس نیز آموزش های لازم در خصوص ثبت فعالیت های مذهبی و ملی، طرح، ایده و سایر بخش های سامانه «بچه های مسجد» پرداخت.

 

همچنین «سید مهدی احمدی»، مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد «علی ابن ابیطالب (ع)» شهر اشکنان، «مجید بهمنی»، مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید مصطفی بهمنی» مسجد «امام حسین(ع)» و «ناصر حیدری»، مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد «بلال» دهستان ترمان به عنوان رابطان طرح ملی «فهما» معرفی شدند.

 

 

 

پایان پیام/ 130