آموزش شرکت در طرح ملی «فهما» به ائمه‌جماعات و مدیران کانون‌های مساجد تهران

آموزش شرکت در طرح ملی «فهما» به ائمه‌جماعات و مدیران کانون‌های مساجد تهران

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام قدیریان از برگزاری دوره آ‌موزشی طرح ملی «فهما» ویژه مدیران کانون‌ها و ائمه جماعات مناطق ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ شهر تهران، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) خبر داد.

حجت الاسلام«غلامعلی قدیریان» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری دوره آموزشی فهما (پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران) برای مناطق 5 گانه شهر تهران خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) این دوره آموزشی برای ائمه جماعات، رابطین و مدیران 190 کانون فرهنگی هنری پایتخت برگزار می شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران افزود: شرکت کنندگان از ائمه جماعات مساجد و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد مناطق 15، 16،17،18 و 19 شهر تهران هستند که در این دوره آموزشی حضور یافته و پیرامون تبیین رویداد ملی فهما، ثبت اطلاعات کانون ها در سامانه بچه های مسجد و نیز نحوه ثبت فعالیت ها در این سامانه از آموزش های لازم بهره می برند.

 

وی زمان برگزاری این دوره آموزشی را ساعت 18 امشب (چهارشنبه، 11 دی ماه) در مسجد صاحب الزمان(عج) شادآباد ذکر کرد و گفت: این دومین دوره نشست آموزشی مدیران کانون های شهر تهران پیرامون رویداد ملی فهما است.

 

 

 

 

پایان پیام/ 40