پرورش گل آلوئه ورا به همت کانون شهید مصطفی مازح میاندرود آموزش داده می شود

پرورش گل آلوئه ورا به همت کانون شهید مصطفی مازح میاندرود آموزش داده می شود

تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸
آموزش پرورش و مشاوره فروش گل آلوئه ورا جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و در راستای منویات مقام معظم رهبری به همت کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی مازح میاندرود، ارائه می شود.

حجت الاسلام «محمد اسماعیل زارعی کیاپی»، امروز (پنج شنبه12 دی) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت:  آموزش پرورش و مشاوره فروش گل آلوئه ورا جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و در راستای منویات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) به همت کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی مازح میاندرود برای علاقه مندان، ارائه می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی مازح مسجد امام علی نقی(علیه السلام) میاندرود اظهار کرد: این فعالیت از سال گذشته، آغاز شده و همچنان تدوام دارد که با استقبال خوب حتی از روستاهای اطراف، روبرو شده است.

 

حجت الاسلام زارعی کیاپی بیان کرد: اشتغالزایی برای جوانان و کسب درآمد جهت خرج در مراسم کانون و دیگر برنامه ها از اهداف اجرای این فعالیت به شمار می آیند که بازدهی و بازار خوب جهت فروش دارد.

وی ابراز کرد: ارسال 16 تن برگ گل آلوئه ورا به کرمانشاه با درآمد و فروش خوب، یکی از مواردی است که کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی مازح مسجد امام علی نقی(علیه السلام) میاندرود بر گسترش آن، تلاش می کند.

 

حجت الاسلام زارعی کیاپی، کسب مقام نخست تولید گل آلوئه ورا و ژل آن در میاندرود را چشم انداز ترسیمی برای آینده دانست و گفت: ادارات و نهادهای مختلف جهت فقط بازدید صرف از این فعالیت به این کانون، مراجعه کردند اما کمک مالی، صورت نگرفته است.

 

وی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی مازح مسجد امام علی نقی(علیه السلام) در روستای کیاپی میاندرود واقع است که فعالیت های مختلف و شاخص متنوع در طول سال دارد.

پایان پیام/ 86