کانون فرهنگی هنری ثامن با رویکرد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عمل می کند

کانون فرهنگی هنری ثامن با رویکرد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عمل می کند

تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸
حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت بازدیدهای میدانی از کانون های فرهنگی مساجد گفت: کانون فرهنگی هنری ثامن با رویکرد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عمل می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، کانون فرهنگی هنری ثامن پنجشنبه ( ۱۲ دی) میزبان مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد بود.

 

حجت الاسلام کاظم شکری به همراه تیم کارشناسان در جهت تحکیم و تکریم و تبیین و آگاه شدن از وضعیت موجود کانون فرهنگی هنری ثامن با امام مسجد و مدیر کانون و فرمانده پایکاه دیدار کرد.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: در گذشته به این شکل (میدانی)  وارد کار فرهنگی نمی شدیم ، بلکه منتظر بودیم مدیران و رابطین و امامان مساجد بیاییند و گزارشی از عملکرد و فعالیت های خود در قالب های مختلف به دبیر خانه استانی ارائه دهند، ولی دو سالی است که این روند و سیاست کاری به کلی با تغییرات اساسی رو به رو شده است.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد البرز افزود: بنده عزم و اراده ام براین است تا خودم در تمامی دیدار ها شرکت داشته باشم و از نزدیک در جریان امور و فعالیت و مشکلات و دغدغه های این افسران جنگ نرم به صورت ملموس قرار بگیرم و تا به الان هم به غیر چند کانون که باید در جلسات استانی حاضر می شدم با این نیروهای انقلابی دیدار کردم.

 

حجت الاسلام کاظم شکری گفت: وقتی مدیری و مسئولی به همکاران و افسران جنگ نرم در حوزه فعالیت های فرهنگی هنری  مساجد قدم می گذارد امام مسجد، مدیر کانون، رابطین و دیگر دغدغه مندان عرصه فرهنگی وارد میشود نیرو و قدرت و انرژی مثبتی به این عزیزان منتقل می شود.

 

وی توضیح داد: درست است ما بودجه ای در خور فعالیت و اقدامات کانون ها در اختیارمان نمی باشد و از حمایت درست و صحیحی در جهت حمایت و رشد و شکوفایی کمبود هایی داریم، ولی مدیران و خودمان نشان دادیم همه چیز پول نیست ولی چون تفکرات نامناسبی در این زمینه سم پاچی شده است و  عده ای را به خود مشغول نموده است که کار فرهنگی بدون بودجه نمی شود را داریم اصلاح می کنیم.

 

شکری گفت: کارهایی را در سطح کلان و استان و کشور در دست بررسی و اقدام داریم که بسیار کمک شایانی به این فعالیت ها و اقدامات کانون های فرهنگی هنری می کند، از جمله اینکه مدیران کانون ها می گویند برای استان هزینه نداریم ، ما با تمامل همکاری و مشارکت که توانسته ایم انجام دهیم این زیرساختار و بستر را فراهم کردیم که برای رشته و عناوین مختلفی اساتید رایگان در اختیارشان قرار دهیم.

 

حجت الاسلام کاظم شکری افزود: ما در زمان جنگ یک نگاهی داشتیم که  علم و امکانات ساخت سیم خاردار را نداشتند ولی الان توانسته اند موشک دور برد و سیستم های راداری و رهگیری  بسیار قوی و هوشمندی را بسازیم. یک تفکری هم داریم که هنوز وابسته به کشور های مختلفی هستیم و هرچه قدرت و بودجه است صرف میکنیم که باز هم این وابستگی ادامه داشته باشد و تفکر ما نمی توانیم را اختیار کرده اند.

 

وی ادامه داد:  اینجا نوع نگاه که ما می توانیم و ما باید وابسته باشیم مطرح است، ما در فعالیت های فرهنگی و هنری به این دیدگاه ما می توانیم اعتقاد داریم و با تمام هجمه ها و مشکلات و تفکرات غربی و سست قدم هایی که چند سال آینده ثمرات بسیار قوی و محکم و استواری در راستای فعالیت های فرهنگی هنری به سرانجام می رسانیم.

 

 

 

پایان پیام/ 565