نمازگزاران پاکستانی ترور سردار سلیمانی را محکوم کردند

نمازگزاران پاکستانی ترور سردار سلیمانی را محکوم کردند

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸
فعالان سیاسی و اعضای گروه‌های مذهبی پاکستان پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به ترور سردار حاج قاسم سلیمانی تجمع و اقدام وحشیانه آمریکا را محکوم کردند.

خبرگزاری شبستان،‌ گروه مسجد و کانون های مساجد، راهپیمایی خشم مردم پاكستان در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا در پی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان در سراسر اين كشور برگزار شد.

 

نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه در شهرهای «اسلام‌آباد، لاهور و کراچی» تجمع اعتراض آمیز برگزار کرده و سپس پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

 

در اسلام‌آباد، مسئولان ارشد حزب «مجلس وحدت مسلمین» و سازمان دانشجویان امامیه پاكستان (ISO) شهادت مظلومانه سردار سلیمانی و شهدای همراه او به ویژه «ابومهدی المهندس»، جانشین فرماندهی «حشد شعبی» را به ملت ایران، مقام معظم رهبری و خانواده شهدا تسلیت گفتند.

 

آنان ضمن اعلام حمایت از محور مقاومت، از رهبران عالم اسلام به ویژه دولت و ذی‌نفعان سیاسی در پاکستان خواستند تا در برابر اقدامات وحشیانه و سیاست های مخرب آمریکا در منطقه سکوت نکنند.

 

شركت‌كنندگان در راهپيمايی روز جمعه در اسلام‌آباد و شهرهاي ديگر اين كشور با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، با ملت ایران و سایر رزمندگان اسلام اعلام همبستگی کردند.

 

شهرهای لاهور و کراچی نیز امروز شاهد تجمع نمازگران پاکستانی بود. در کراچی صدها نفر از فعالان دانشجویی و اعضای گروه های اجتماعی در مسجد «نور ایمان» و همزمان در دانشگاه این شهر دست به تجمع زده و ترور سردار سلیمانی به دست آمریکا را محکوم کردند.

پایان پیام/ 43