«عباس زارع» به‌ زیست‌بوم مجازی بچه‌های مسجد کشور پیوست

«عباس زارع» به‌ زیست‌بوم مجازی بچه‌های مسجد کشور پیوست

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بانام نویسی در سامانه بچه‌های مسجد و انتخاب کانون فرهنگی هنری علی بن موسی‌الرضا (ع) ساری به‌ زیست‌بوم مجازی بچه‌های مسجد کشور پیوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، طرح ملی فهما در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و عملیاتی شدن منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سند تحول کانون‌های مساجد با اهداف مختلف نظیر رصد و ارزیابی فعالیت‌های کانون‌ها در سطح مساجد شهری و روستایی، ایجاد فرصت بروز استعدادها و ایده‌های خلاق، ایجاد فضای منسجم و هماهنگ در فعالیت کانون‌ها، ایجاد بستری جهت رقابت سالم و تقویت تعامل کانون‌ها در سراسر کشور ازجمله استان مازندران در حال اجرا است.

 

یک هزار و 164 کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران نیز در کنار ثبت فعالیت و برنامه‌های کانون‌ها و گروه‌های سرود، نمایش، فعالیت‌های قرآنی و... نسبت به عضوگیری اهتمام ویژه دارند.

 

دراین‌بین ورود ائمه محترم جمعه و جماعات و مدیران ارشد فرهنگی نیز با عضویت در سامانه بچه‌های مسجد موجب دلگرمی فعالان مسجد شده است؛ که در مازندران نیز مدیران و ائمه محترم جمعه یک‌به‌یک در حال نام‌نویسی هستند.

 

«عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران هم بانام نویسی در سامانه بچه‌های مسجد و انتخاب کانون فرهنگی هنری علی بن موسی‌الرضا (علیه‌السلام) ساری به‌ زیست‌بوم مجازی بچه‌های مسجد کشور پیوست؛ و از این طریق رویداد ملی فهما را همراهی می‌کند.

 

همچنین «سید علی علوی» معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با عضویت در کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) قائمشهر به فهما پیوست.

پایان پیام/ 286