امام‌جمعه قائمشهر به رویداد ملی فهما پیوست

امام‌جمعه قائمشهر به رویداد ملی فهما پیوست

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸
امام‌جمعه شهرستان قائمشهر با عضویت در سامانه بچه‌های مسجد و انتخاب کانون فرهنگی هنری مصلی نماز جمعه این شهرستان به‌طور رسمی تشکیلات هدفمند رویداد ملی فهما را همراهی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور سامانه‌ای تحت عنوان زیست‌بوم مجازی بچه‌های مسجد باهدف کشف، پرورش و به‌کارگیری خلاقیت‌های فرهنگی هنری بچه‌های مسجد با امکان رصد، پایش و ارزیابی اطلاعات راه‌اندازی نمود.

 

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران نیز به همت فعالان مسجدی با بارگذاری اطلاعات اعضای کانون‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، هنری، آموزشی، دینی، ورزشی، اردویی، کتاب‌خوانی و... در پرتال بچه‌های مسجد نظیر سایر استان‌های کشور در حال پیوستن به رویداد ملی فهما هستند.

 

دراین‌بین مسئولین استان‌های مختلف ازجمله ائمه محترم جمعه و جماعات با ورود به این سامانه و عضویت در کانون فرهنگی هنری محل زندگی خویش به زیست‌بوم مجازی فهما می‌پیوندند.

 

اخیراً نیز آیت‌الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه شهرستان قائمشهر با ورود به این سامانه و عضویت در کانون مصلی نماز جمعه رویداد ملی فهما را همراهی می‌کند.

پایان پیام/ 286